ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 6
  • بازديد ديروز : 42
  • بازديد کننده امروز : 2
  • بازديد کننده ديروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 72
  • بازديد ماه : 220
  • بازديد سال : 1,453
  • بازديد کلي : 9,031
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.12.150.250
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

دانلود فیلم ایپ من ۴: نهایی با دوبله فارسی Ip Man 4: The Finale 2019 BluRay

فیلم سینمایی ایپ من ۴ نهایی با کیفیت بلوری 1080p & 720p & 480p

دانلود فیلم ایپ من ۴: نهایی با دوبله فارسی Ip Man 4: The Finale 2019

نام: ایپ من ۴: نهایی – Ip Man 4: Finale | ژانر: اکشن، زندگینامه، درام، تاریخی | انتشار: 2019

زبان: دوبله فارسی + چینی | مدت زمان پخش: 01:45:14 | زیرنویس فارسی: دارد

حجم: 2.1 گیگابایت + 1 گیگابایت + 544 مگابایت | امتیاز: 7.2 از 10

خلاصه داستان:
در سری چهارم فیلم رزمی ایپ من که با عنوان نهایی منتشر شده است، ایپ من که استاد کنگ‌فو است به آمریکا سفر می‌کند، جایی که شاگردش بروس لی با باز کردن یک آموزشگاه هنرهای رزمی به نام وینگ چان، موجب ناراحتی جامعه‌ی محلی هنرهای رزمی شده است و این آغاز تنش هاست…

 

(نسخه دوبله فارسی سانسور شده)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 1.65 گیگابایت)

Download Download

(دانلود نسخه 720p با حجم 848 مگابایت)

Download Download

(دانلود نسخه 480p با حجم 423 مگابایت)

ایپ من ۴ ایپ من ۴

(نسخه کامل دوبله فارسی دو زبانه)

(دانلود نسخه 1080p با حجم 2.18 گیگابایت)

Download Download

(دانلود نسخه 720p با حجم 1.01 مگابایت)

Download Download

(دانلود نسخه x265 با حجم 712 مگابایت)

Download Download

(دانلود نسخه 480p با حجم 544 مگابایت)

Download Download

(صوت دوبله موسسه با حجم 96 مگابایت)

ایپ من ۴ ایپ من ۴

[دانلود زیرنویس فارسی]

دانلود فیلم ایپ من ۴: نهایی Ip Man 4: The Finale 2019

درباره فیلم:
فیلم سینمایی ایپ من ۴: نهایی (Ip Man 4: The Finale) فیلمی اکشن، بیوگرافی، درام و تاریخی، محصول سال ۲۰۱۹ کشورهای هنگ کنگ و چین به کارگردانی ویلسون ییپ است. بازیگرانی چون دانی ین، اسکات ادکینز، دنی چان، وانس وو، جیم لیو، کنت چنگ، وو یوئه و نگو کا-نین در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم که براساس داستان زندگی استاد ایپ من، مربی اسطوره‌ای هنرهای رزمی سبک وینگ‌چون ساخته شده و چهارمین و آخرین قسمت از مجموعه فیلم‌های ایپ من به حساب می‌آید، نقدهای مطلوبی را از سوی بسیاری از منتقدان دریافت کرده و در جشنواره‌های مختلف افتخارات متعددی را بدست آورده که از میان آنها می‌توان به نامزدی دریافت نه جایزه در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم هنگ کنگ اشاره کرد. نسخه کامل دوبله فارسی دو زبانه این فیلم تماشایی و مهیج را هم اکنون به همراه نسخه سانسور شده با لینک مستقیم رایگان از سایت دوستی ها با مصرف اینترنت نیم بها دانلود کنید.

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده